Pe 8 august, au fost lansate actualizări pentru Adobe Acrobat.
Ce este nou în Adobe Acrobat Standard
Număr nelimitat de tranzacții (doar pentru semnarea documentelor, nu și pentru trimiterea spre semnare).
Ce este nou în Adobe Acrobat Pro
Solicitarea de semnare în masă.
Puteți trimite documente cu câmpuri similare de formular către mai mulți destinatari folosind funcția de trimitere în masă.
Colectarea plăților online.
Adăugați metode de plată la documentele cu semnătură electronică. Puteți simplifica sarcini precum solicitarea plății atunci când vă înregistrați la un eveniment, acceptarea plăților în avans pentru serviciile contractate și multe altele.
Branding cont.
Acum puteți să vă marcați e-mailurile și să personalizați modul în care destinatarii interacționează cu logo-ul dvs. și adresa URL al semnăturii pentru a reflecta domeniul dvs. și pentru a informa semnatarii că acestea provin de la organizația dvs.
Crearea formularului web.
Creați formulare web reutilizabile fără efort, cu șabloane de formulare prefabricate. Apoi personalizați formularele web generate pentru a le încorpora pe site-ul dvs. web sau le puteți partaja altora pentru a le completa și semna.
Adobe Acrobat Pro – acum soluție completă all-in-one PDF și e-signature.
Modificări de preț:
- Clienții cu abonament Adobe Acrobat în consola lor pot plasa prelungirea subscrierii fără creșterea prețului până la data de 30 septembrie 2022.
- Începând cu 1 octombrie 2022, achiziții noi și prelungiri vor fi plasate cu SKU și preț noi (+40%).
- Pentru clienții cu peste 10 licențe, există posibilitatea de a bloca prețul vechi acceptând un angajament de 3 ani până la data de 30 septembrie 2022 (indiferent de data consolei).
Avantajele achiziției soluțiilor Adobe de la Softline:
Softline este un partener cu statut Adobe Platinum în țările din regiunea EEAC, datorită căruia putem oferi cele mai avantajoase prețuri.
O echipă de specialiști ajută la rezolvarea problemelor tehnice, la optimizarea achizițiilor și la selectarea celor mai potrivite condiții.