AppDynamics by Cisco este liderul mondial în managementul performanței pentru aplicațiile critice pentru afaceri (pe scurt despre soluție în clipul video). Soluția oferă o vizualizare completă în timp real a experienței utilizatorului din interiorul aplicației web sau mobile. Și, important, reflectă corelarea deplină a experienței clienților cu problemele din codul sursă al aplicației, incidente de infrastructură și metrici de afaceri (venituri, comenzi, conversie, locație etc.).
De exemplu, Credit Suisse Bank a reușit să evalueze modul în care noile versiuni de aplicații impactează veniturile și conversiile pe căile cheie ale clienților, reducând timpul de lansare pe piață al noii funcționalități cu 13%.
Pentru a rezolva aceasta și alte probleme, AppDynamics a fost ales și folosit de 80% dintre cele mai mari bănci din lume, inclusiv HSBC, UBS, Bank of America, Barclays și altele. În Kazahstan, soluția este deja folosită de Banca Eurasiatică, ZhSSB și alte companii mari.
O parte importantă este capacitatea de a analiza valorile de afaceri, care este funcționalitatea de bază a soluției AppDynamics. Un exemplu de analiză pe care o puteți obține cu AppDynamics pe un tablou de bord care utilizează clientul AppD, HSBC.
- Câteva cuvinte despre motivul pentru care 80% dintre cele mai mari bănci din lume au început să folosească AppD și despre ce poate face doar AppDynamics, poate afișa chiar acum în timp real:
- Câți dintre deținători de carduri premium ai băncii dvs. au dificultăți în solicitarea unui împrumut/asigurare online din cauza unor probleme cu codul/baza de date/rețea/furnizorii terți.
- Ce efect are acum asupra veniturilor pe acest canal în comparație cu norma pentru acest moment al zilei în perioada de timp analizată (de exemplu, marți). Vedeți corelația cu back-end-ul și găsiți și remediați problema rădăcină în trei clicuri.
- Cum noua versiune a aplicației care a apărut astăzi a afectat veniturile din ultimele 2 ore (de exemplu) în comparație cu norma și versiunea anterioară, care sunt blocajele în aplicație.
- Pe baza machine learning, împărțiți tranzacțiile clienților în normale, lente, foarte lente etc. contrar normei, introducând astfel KPI dinamici pentru experiența clienților în canalele digitale.
Dacă subiectul este relevant, compania Noventiq este gata să organizeze o prezentare + demonstrație personalizată pentru dvs. în viitorul apropiat. Din experiența noastră, întâlnirea durează 1,5 ore, inclusiv întrebări demonstrative și discuții despre următorii pași.