Începeți să utilizați inteligența artificială fără implementări lungi și proiecte costisitoare!
Noventiq Genie vă ajută să valorificați puterea modelelor cloud și AI generative pentru a rezolva problemele interne (gestionarea personalului, asistența utilizatorilor, analize și informații din datele companiei dvs.) și externe, cum ar fi asistența pentru clienți, chatbot inteligent și multe altele.
Cu ce probleme de afaceri poate ajuta NVQGenie?
- Dificultate în crearea de soluții personalizate folosind noile modele GenAI
- Lipsa bugetului pentru implementarea soluțiilor cu GenAI, dificultate în estimarea costului final
- Este dificil să scalați o soluție cu GenAI la toate departamentele și diviziile
- Riscuri de scurgere de date critice sau sensibile pentru business
De ce să alegeți NVQGenie?
1. Implementare ușoară
Specialiștii Noventiq vor instala gratuit soluția NVQGenie în câteva ore. Dacă este nevoie ca diferite departamente să utilizeze aplicația, vom oferi o soluție pentru orice număr de departamente și utilizatori.
2. Versatilitate de utilizare
Asistentul inteligent Noventiq Genie are interfețe diferite și poate fi utilizat atât intern de către angajații companiei dvs., cât și extern ca un chatbot bazat pe AI.
3. Datele dvs
NVQ Genie poate lucra atât cu date publice, cât și cu datele corporative. Chatbot-ul va răspunde la întrebările clienților dvs., extrăgând informații din datele pe care le furnizați.
4. Securitate
Securitate garantată atunci când utilizați Noventiq Genie pentru a analiza date critice pentru afaceri.
5. Fără plăți în exces
Datorită utilizării cloud-ului, plătești doar pentru resursele efectiv consumate
Utilizare pentru rezolvarea problemelor departamentelor companiei.
Utilizarea funcționalității de încărcare a datelor pentru analiză vă va permite să rezolvați probleme, atât generale, cât și pentru fiecare departament separat.
Exemple pentru departamentul de resurse umane
Asistentul îi ajută pe angajați să accelereze sau să simplifice rezolvarea problemelor:
- Analizarea CV-urilor și selectarea candidaților
- Analiza recenziilor angajaților
- Urmărirea feedback-ului angajaților
- Automatizarea selecției inițiale a candidaților
- Programarea interviurilor
Asistentul acționează ca prima linie de suport pentru angajați:
- Rezolvarea problemelor comune angajaților, facilitarea solicitărilor interne
- Facilitează orientarea noilor angajați
- Răspunsuri la întrebările obișnuite în domeniul resurselor umane
- Asigurarea accesului la resurse educaționale
- Consultarea cu privire la pachete sociale
- Ajutor cu probleme de compensare
- Difuzarea actualizărilor politicilor companiei, asigurându-vă că cerințele de conformitate sunt înțelese
Aplicarea pentru lucrul cu clienți sau parteneri:
- Folosirea datele corporative pentru lucrul asistentului
Exemple de scenarii:
Turism
- Botul poate oferi utilizatorilor trasee și atracții personalizate în funcție de preferințele lor.
- Botul poate răspunde la întrebările clienților înainte, în timpul și după întoarcere
- NVQGenie poate oferi informații actualizate despre cerințele de intrare pentru diferite țări
Medicina
- NVQGenie răspunde la întrebările pacienților despre simptome, boli și tratamente
- Botul poate ajuta la organizarea de consultații online cu medicii
- AI poate oferi informații despre disponibilitatea medicamentelor în farmacii, prețuri, analogi ai medicamentelor
Finanțe
- NVQGenie răspunde la întrebările clienților despre împrumuturi, planuri de rate, modalități de obținere și plată a acestora etc.
- Botul poate ajuta la organizarea de consultații online cu specialiști din diferite departamente
- Oferă asistență 24/7
Profitați de puterea AI pentru a îmbunătăți productivitatea angajaților companiei dvs. și pentru a vă îmbunătăți experiența clienților. |
Faceți din AI asistentul dvs. de încredere!
moldova@noventiq.com |