Zoom - soluție pentru conferințe video și întâlniri online. Soluția vă permite să rămâneți în contact oriunde v-ați afla: prin furnizarea de servicii de comunicare video, puteți crea întâlniri și conferințe online. Transmisie de semnal video de înaltă calitate, partajare ecran, trimitere de mesaje instantanee.
PLANURI TARIFARE PENTRU AFACEREA TA
PRO (subscriere 12 luni, prețul include TVA 20%) |
BUSINESS (subscriere 12 luni, prețul include TVA 20%) |
ENTERPRISE (subscriere 12 luni, prețul include TVA 20%) |
Excelent pentru grupuri mici |
Pentru companii mici și mijlocii |
Pentru companii mari |
5-9 licențe |
10-49 de licențe |
de la 50 de licențe |
Până la 100 de participanți |
Toate caracteristicile PRO+ |
Toate caracteristicile BUSINESS+ |
Conferința limita de timp: 24 ore |
Până la 300 de participanți |
Până la 500 de participanți pentru planul tarifar ENTERPRISE |
Gestionarea utilizatorilor |
Asistență telefonică dedicată |
Până la 1000 de participanți pentru planul tarifar ENTERPRISE PLUS |
Funcții de gestionare administrator |
Admin dashboard |
Spațiu de stocare nelimitat |
Raportarea |
Vanity URL |
Specialist desemnat pentru lucru cu client |
ID-ul conferinței personalizate |
Opțiune de implementare locală |
Recenzii pentru întrebări administrative |
1 GB de stocare cloud MP4 sau M4A |
Brandingul companiei |
Reduceri Bundle pentru Webinare și Zoom Rooms |
Compatibilitate cu Skype pentru business (Lync) |
Domenii gestionate |
|
REST API |
Sistem de conectare unic |
|
Funcții de conferință video |
Integrare LTI |
|
Funcții de conferință web |
Decriptarea Cloud Records |
|
Securizare Socket Layer Encryption (SSL) |
||
Criptare AES de 256 biți |
De ce să alegeți Zoom:
- Experiență pozitivă stabilă în aplicare la orice întreprindere
- Structura și optimizarea asigură performanțe fiabile
- Ușor în aplicare, achiziționare și scalare
- Prețuri rezonabile
Conferință video simplificată și mesagerie pe orice dispozitiv:
Ușurința inegalabilă de utilizare. Integrare rapidă cu capacitățile de organizare a conferințelor pentru lansarea, alăturarea și participarea la conferințe folosind orice dispozitiv.
Autentificarea de oriunde și de pe orice dispozitiv. Conferințele Zoom se sincronizează cu calendarul dvs. și transmit conferințe video de streaming la nivel corporativ de la PC la telefon mobil.
Video pentru orice nevoie. Asigurați comunicări interne, externe, conferințe și instruiri în complex printr-o singură platformă de comunicare.
Instrumente încorporate de lucru în echipă. Mulți participanți își pot partaja ecranele și pot nota pentru o interactivitate maximă.
Securitatea conferinței. Criptarea tuturor conferințelor, securitatea utilizatorului în funcție de rolul său, protecția parolelor, sălile de așteptare și punerea participantului în regim de așteptare.
Planificare accelerată. Asistență pentru planificarea sau lansarea conferințelor prin Outlook, Gmail sau iCal.
Înregistrare și transcrierea. Înregistrați-vă conferințele pe o unitate locală sau în cloud, vizualizați transcrierea AI generată, notați și elaborați planuri de acțiune.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați prin e-mail info@softline.md sau apelând la telefon 022 855 045.
De ce Softline:
- Vă vom ajuta să alegeți un plan tarifar adecvat special pentru compania și sarcinile dvs.;
- Plata în valuta națională;
- Închidem tranzacția cu pachetul necesar de documente contabile.