Este dificil să ne imaginăm marketingul modern pe orice piață fără promovare digitală. Bugetele digitale sunt imense și ocupă o pondere din ce în ce mai semnificativă în cheltuielile de marketing ale companiilor.
Conform prognozelor Zenith Media, în următorii trei ani, publicitatea online va ocupa mai mult de 50% din costurile de publicitate.
Vă invităm să vă alăturați publicului la webinarul deschis „Cum să crești eficiența publicității digitale: „Pașaport digital” al vizitatorului unui site web” și să obțineți răspuns la această întrebare.
Vom discuta despre o nouă metodologie de determinare a unicității unui utilizator pe Internet - despre „Pașaportul digital” de la compania Andata.
Prin combinarea tuturor identificatorilor într-un singur „Pașaport digital”, obțineți date reale despre vizitatorii și cheltuielile dvs.
Ca client al unei campanii publicitare, veți fi sigur că veți plăti pentru vizitatori cu adevărat unici și nu pentru clicuri ale aceleiași persoane din diferite browsere și aplicații de pe diferite dispozitive.
Ce poate oferi „Pașaportul digital”:
- Contabilitatea exactă a costurilor pentru fiecare vizitator unic. Veți începe să înțelegeți cât vă costă clientul dvs. în realitate.
- Date pentru calcularea modelelor de atribuire. Aflați care canale au jucat un rol esențial în afacere.
- Să obțineți vizitatorul într-un canal, iar să interacționați în altele.
- Acționarea punctuală omnichannel care va ajuta la creșterea procentului de tranzacții închise.
- Date care vor completa CRM și Big Data analiza. Nu există prea multe date, suntem siguri de asta.
Conectați-vă, vom discuta despre posibilitățile și avantajele noii tehnologii „Pașaportul digital” și vom analiza scenariile pentru utilizarea acesteia în marketing digital.
Condiții de participare: gratuit, trebuie să vă înregistrați și să primiți confirmarea prin e-mail.
LINK SPRE ÎNREGISTRARE
Limba de predare: rusă.