Ce parte din resurse și timp cheltuiește compania pentru activitățile sale de bază? Cu cât acest indicator este mai aproape de 100%, cu atât veniturile organizației sunt mai mari. Este posibil de a se apropia semnificativ către valorare absolută prin automatizarea implementării multor funcții auxiliare și proceduri de lucru.
3 provocări pentru companiile în curs de dezvoltare:
Comunicații. Cum să comunici eficient când birourile sunt depărtate unele de la altele?
Implicarea. Cum să crești implicarea și motivarea angajaților?
Colaborarea. Cum pot echipele de la distanță să lucreze productiv împreună?
Cum să depășiți aceste provocări?
Extindeți portalul SharePoint, stabiliți comunicații corporative interne și automatizați procesele de afaceri. Comunicarea bidirecțională într-un singur spațiu digital îmbunătățește implicarea personalului, accelerează răspunsul la solicitări, simplifică suportul IT pentru utilizatori, optimizează procesele de marketing și planificarea bugetară.
Și acestea nu sunt toate avantajele utilizării unei soluții de portal corporativ.
Vă invităm la un webinar gratuit „Portalul corporativ: 1 soluție pentru 3 provocări, destinate companiile în curs de dezvoltare” 30 ianuarie 2020.
Vom explica și arăta:
- Soluție de portal bazată pe SharePoint Online,
- Soluție Full Packaged Product pentru o implementare rapidă, fără a fi nevoie de o configurație suplimentară.
- Ce oportunități de economisire a timpului și a resurselor financiare oferă utilizarea unui portal corporativ.
Evenimentul va fi ținut de către:
- Serghei Azarov
- Igor Atamanenko
- Kirill Cazaciner
Limba de formare: rusă
Participarea este gratuită, înregistrarea este necesară. Numărul de locuri este limitat.
Înregistrarea: https://softline.ru/events/web_2020_microsoft_portal_200130?tab=registration&fbclid=IwAR21DPr8uLlUkx_9x-0oOlBEKApjweQqvfzGpmxj9ww1sblLBDujZWm1Cx8