Ce ar trebui să știe managerii atunci când aleg instrumente pentru conectarea de la distanță a angajaților la infrastructura locală? Cum poate departamentul IT să asigure disponibilitatea serviciilor și aplicațiilor familiare ale companiei și să fie pregătit pentru condiții dificile?
Este important nu numai să fie asigurat lucrul la distanță, ci și posibilitatea extinderii cu ușurință al acestor resurse, răspunzând rapid la creșterea cererilor primite.
- Și cum încă de economisit bani la aceasta?
- Cum să eviți nevoia de a rezerva capacități cu o marjă mare și de a le menține constant active?
- Cum să continui să lucrezi în siguranță cu Windows 7?
- Cum ușor să te conectezi la Windows 10 de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe o tabletă?
- Și cum să oferi accesul la resurse corporative folosind autentificare multi-factor?
Toate aceste întrebări sunt funcționalități deja disponibile într-un singur serviciu: Azure Windows Virtual Desktop.
Vă invităm să vă alăturați publicului la webinarul „Desktop virtual: cum să-ți pregătești businessul pentru orice criză”.
AGENDA:
- Ce înseamnă WVD, principalele diferențe față de RDP și avantajele utilizării;
- Opțiuni de implementare;
- Utilizarea Azure WVD cu Citrix Managed Desktop;
- Exemplu de calcul al costului;
- Demo stand;
- Răspunsuri la întrebări.
Formatorul webinarului va fi: Anna Feniușina, Arhitect al Secției de management al portofoliului de soluții Softline.
Participarea este gratuită, este necesară înregistrarea.
Număr limitat de locuri.
Limba de predare: rusă.
Pentru a participa la webinar, vă rugăm să vă înregistrați aici: